Annons:

Annons:

Personalen tipsar i SAS nya reklamfilm

Förra året gjorde SAS om sin marknadsföring. Fokus är att tipsa om Skandinavien. Målgruppen är…

Norwegian gör reklam i 22 länder samtidigt

Norwegians nya, globala marknadskoncept bygger på hur tillgången på flyglinjer och låga priser har fört…

AFFÄRSRESESÄLJARE GÖTEBORG
Sista ansökningsdag:
27 maj 2019
Vulkanresor söker en resekonsult till Umeå
Sista ansökningsdag:
14 juni 2019
Affärsresesäljare – Kalmar
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019

Här den den modigaste resereklamen

Travel News chefredaktör Viggo Cavling analyserar reklamkampanjerna från Ving, TUI och Apollo. Funkar verkligen linjär-tv…

TUI:s reklamchef: ”Folk vill drömma”

Här berättar TUI:s mediechef Johan Ydring om den senaste kampanjen som är gjord i Norden,…

Här är TUI:s nya kampanj

Ända sedan varumärkesbytet för två år sedan har TUI’s nordiska marknadsavdelning arbetat för att säkerställa…

”Hotellen är viktigare än destinationen”

Gamla analoga kanaler som print och linjär TV gör ett bra jobb, säger Vings marknadschef…

Reklamkonceptet Live a Little är här för att stanna

Här berättar Annica Smith, Apollo Sveriges marknadschef, om hur det nya reklamkonceptet växte fram och…

Nu startar Vings sommarkampanj ”Designed for you”

Den 21 december går startskottet för Vings stora sommarkampanj som pågår till slutet av mars.…

Här är Apollos nya modiga reklamkoncept

Researrangören Apollo inledde i våras ett nytt samarbete med reklambyrån NORD DDB som har lett…

Därför blir det inga guldägg till resebranschen i år

Chefredaktör Viggo Cavling analyserar resebranschens reklaminvesteringar på 513 miljoner kronor.

Affärsresesäljare – Kalmar
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019
AFFÄRSRESESÄLJARE GÖTEBORG
Sista ansökningsdag:
27 maj 2019
Vulkanresor söker en resekonsult till Umeå
Sista ansökningsdag:
14 juni 2019