Annons:

Premium

Ny strategi på TUI – vill bli hubben för all försäljning av resor

Sveriges näst största charterbolag TUI vill växa, men ser ingen tillväxt när det gäller traditionella paketresor. Följaktligen vill man istället hitta nya kunder genom att sälja allt från weekendresor till skidresor via bara hotellrum eller flygresor. Travel News fick en intervju med Peik Martin, försäljnings- och marknadschef på TUI och presschefen Adam Györki för att få mer kunskap om den nya strategin. Text: Viggo Cavling

”Fritidsresandet ökar och vi ökar mer än många andra industrier”

Vi börjar intervjun med att titta på TUI:s nya…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024