Annons:

Annons:

Avgift vid återbetalningar – kunder klagar på SAS

Efter höstens kritikstorm mot SAS sena kundåterbetalningar har ytterligare klagomål nu strömmat in till Konsumentverket, skriver TT. Den här gången gäller det en straffavgift som dragits när kunderna fått sina återbetalningar. – Det handlar om att en flygning har ställts in och hela biljettsumman sedan inte har betalats tillbaka, säger Fanny Forsling, jurist på Konsumentverket.

2 kommentarer

  1. Jer vej int: Men va äre pax int fattar. Självklart så måste personalen som krediterar tixs, återbetala en del till sina egna konton. Man skall dela broderligt. Svara
  2. Maria: Jer vet int, vad är du för en pajas?? Du anklagar SAS-personalen för stöld alltså? Svara

KOMMENTARER

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

2 KOMMENTARER ÖPPNA

Prenumerera gratis på Travel News fullmatade nyhetsbrev och få senaste nytt från reseindustrin varje vardag senast klockan 8.