Annons:

Premium

”En grym personlig service ska prägla bolaget”

Torbjörn Fredman har fått ett nytt jobb som VD för StayNordic. Här svarar han på Travel News på nytt-jobb-enkät om hur många möten det blir på en dag, vad en vd gör hela dagarna och hur man säljer en stuga till tysk. - Vi anpassar oss efter husägarnas önskemål i nivå på hur mycket hjälp de vill ha med uthyrningen.

”Har varit med och byggt upp ett av de största företagen i stugbranschen i 30 länder. Nu kan jag ta med alla dessa  erfarenheter till att skapa en ännu bättre reseprodukt”

Grattis Torbjörn Fredman, du har nytt jobb som VD för StayNordic, varför valde de dig?

När vi har träffats har vi känt att vi har samma uppfattning om hur husägare/kunder ska behandlas. Den lokala touchen tillsammans med en grym personlig service ska prägla bolaget. Vi har också en gemensam syn på branschen och hur vi kan vara med och utveckla den.

Varför valde du StayNordic?

Stugförmedlingsbranschen är så spännande och utvecklingen går rasande fort. Efter många år i branschen så längtar man tillbaks och därutöver jobba med snabbväxande företag är något som jag alltid gillat.

Förklara StayNordics affäridé i tre meningar tack!

Att med olika servicenivåer tillmötesgå hus och stugägares enskilda behov.

Erbjuda både gäster och husägare bra…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium