Annons:

Därför lägger Visit Sweden miljoner på ITB Berlin

I vimlet på ITB i Berlin, världens största resemässa, gjorde Travel News chefredaktör Viggo Cavling ett gäng intervjuer. Den fjärde kommer här med Tina Olsson på Visit Sweden 

Tina Olsson har “Chief Strategy Officer” på det statliga marknadsföringsbolaget Visit Sweden. Det är självklart för henne och Visit Sweden att vara med på världens största resemässa för att träffa researrangörer, agenter och resejournalister, trots stort kostnader. Hon beskriver intresset för Sverige som stort, men konkurrensen som minst lika stor. Sverige delar monter med övriga nordiska länder.

En kommentar

  1. Charlie: Bra där Tina - en av dom viktigaste mässorna att ställa ut på!
Flygtaxis Support söker nya medarbetare
Sista ansökningsdag:
4 juni 2024
Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024
Area Sales Manager till Stockholm
Sista ansökningsdag:
5 juni 2024