Annons:

SJ överväger ersättning till drabbade efter kaoset

SJ ser över om det kan bli aktuellt med ersättning till kunderna efter kaoset med jul- och nyårsbiljetter, rapporterar Ekot.

Vd:n Monica Lingegård vill inte ge något löfte om kompensation, men säger att det är ”rimligt” att kräva en rättvis prissättning.

Förutom att appen och sajten kraschade när biljetterna släpptes höjdes priserna för många när det väl gick att boka berättar Omni Ekonomi.

Comments

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna
Reseproducent till Rolfs Travel Group
Sista ansökningsdag:
4 december 2022
Aviareps Nordic söker junior PR-konsult
Sista ansökningsdag:
2 januari 2023
FÖRSÄLJNINGSCHEF TILL ELITE HOTELS I LUND OCH MALMÖ
Sista ansökningsdag:
5 december 2022