Annons:

Annons:

OTW blir produktions- och contentbyrå åt Visit Sweden

Nu har Sveriges marknadsföringsbolag Visit Sweden valt den sista byrån i sin jätte-upphandling. OTW blir Visit Swedens produktions- och contentbyrå, enligt ett pressmeddelande.

Tillsammans med övriga nya byråpartners; Forsman & Bodenfors/Åkestam Holst NoA/INGO, Mindshare och AQKA ansluter sig nu även OTW till teamet runt Visit Sweden, och därmed är alla kompetensområden tillsatta. Processen med att staka ut den nya riktningen för Sverige som resmål är redo att påbörjas.

”Det är oerhört glädjande att vi nu slutit ramavtal med några av Sveriges absolut vassaste byråer inom sina respektive specialistområden”, säger Susanne Andersson som är VD för Visit Sweden i ett pressmeddelande.

Byråupphandlingen har gjorts enligt Lagen om Offentlig Upphandling, LOU där många av Sveriges främsta byråer inom respektive område deltagit.

 

KOMMENTARER

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA

Prenumerera gratis på Travel News fullmatade nyhetsbrev och få senaste nytt från reseindustrin varje vardag senast klockan 8.