Annons:

Annons:

Missa inte Travel News Studio Digital

Travel News Studio är tillbaka med tema digitalt. Under en eftermiddag den 12 september i Stockholm samlar vi några av de skarpaste digitala stjärnor i reseindustrin för att titta in framtiden. Vår sista annonserade talare är Stig Thorup, ansvarig för Norden på Amadeus

Boka din plats här.

Bakgrunden är att reseindustrin var en av första områdena i näringslivet som digitaliseras. Sedan mer än tjugo år tillbaka är det självklart att köpa en resa på nätet. Idag har vi ett gäng appar från Google Maps till Instagram och flygappar som självklara när vi är ute och reser. Men vad är nästa steg?

Kommer röststyrda sökningar på Google att bli lika självklara som Instagram Stories? Vill människor verkligen prata med en robot? Och hur ska SJ, Stena och Ving som idag ligger i framkant online behålla sin rosa ledartröja.

Vårt event vänder sig till alla som arbetar digitalt i reseindustrin. Vårt mål är både att ge dig en guide till framtiden, men också konkreta tips om du hur du kan bli ännu mer effektiv i din digitala vardag i vår allas jakt på nya och mer lojala kunder.

Boka din plats här.

Våra talare är följande:

Ida Josefsson, SJ

Ansvarig för SJ digitala kanaler. Bland annat tågbolagets nya app i vilken du kan följa din resa i realtid och SJ röstapplikation i samarbete med Google Assistant.

Stig Thorup, Amadeus
Regional Head of Sales I Skandinavien: ”Heading up the Amadeus team responsible for Business Travel Agency Sales in Scandinavia I am passionate about shaping the future of business travel with our customers and partners.”

Catarina Mayer Arvén, Ving

Ansvarig för Thomas Cook E-handel i Norden. Driver och utvecklar reseindustrins bästa sajt.

Jari Virtanen, Stena Line

Ansvarig för bolaget digitala transformation.

”Jag kommer att berätta hur vi arbetar med att transformera hela vårt företag hela vägen. Vi digitaliserar ett 50 år gammalt rederi till att bli världens första kognitiva rederi.”

Fredrik Holmén, vd på Keybroker

Keybroker är “digital first” men förstår samtidigt hur olika kanaler samverkar för att påverka kunder till ett köp. Keybroker förenar kreativitet och insikt om kunders köpbeteenden med hårda data. Läs mer om Fredrik här.

Johan Elwin, Chief Commercial Officer, Etraveli

Etraveli, Europas näst största OTA, har sedan starten år 2000 expanderat till 72 länder och finns nu på 40 språk med 21 olika varumärken.

Alexander Edström, vd på Atomize.

Läs mer om honom och hans bolag här.

Boka din plats här.

Passa på att anmäla dig redan nu. Seminarium med lunchtallrik, pausfika och AW med ett glas vin, öl eller alkoholfritt kostar 1 695 kr + moms.

 

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA