Annons:

Annons:

”TNM är en effektiv platform att synas på den svenska marknaden”

Över 120 utställare har redan tackat ja till att vara med på Travel News Market den 7 november i år. En av utställarna är Malaysia. Här berättar Helen Eriksson om sin destination och varför de är med på mässan.

Varför ska ni vara med på Travel News Market den 7 november? 
Vi var med förra året i mindre skala och tyckte det var en effektiv platform att synas på den svenska marknaden igen. Vi kommer därför tillbaka i år med flera lokala agenter, hotell och andra representanter från hela Malaysia för att förmedla budskapet om Visit Malaysia Year 2020 och nya flygförbindelser som förenklar resande till flera Malaysiska destinationer.
Vem på mässan vill ni helst träffa?
Alla som har potential av att marknadsföra Malaysia.
Har du varit på mässan förr och om ja, vad minns du?
Ja, och jag har många bra minnen från möten med både existerande och nya kontakter från förra året.
Besöksnäringens största utmaning?
Att hitta rätt balans för hållbar turism för framtida generationer
****
Namn: Helen Eriksson (Nasha)
Titel: PR & Marketing Consultant – Nordics & Baltic
Familj: Pojkvän och två vuxna barn
Bor: Stockholm
Senaste resa: Oslo
Reser jag aldrig utan: Adaptor och laddare
Favorithotell: Svårt att välja bland alla underbara hotell i Malaysia
Favoritreseapp: Google maps
Flygbolag som jag åker helst med: Många bra, men Qatar ligger på topp då de börjar flyga på Langkawi i oktober – deras 3:e destination i Malaysia och de kör ju både från Göteborg och Stockholm i Sverige
Favoritdestination bortom min egen: Sydafrika
Min drömresa: Flodsafari på Borneo med mina min familj
Detta vet vi inte om dig: Jag har bott mycket längre i Malaysia än i Sverige

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA