Varför finns Airtours?
Vi finns till för våra kunder, inte som många av våra konkurrenter som ju ser på det hela precis tvärtom med egna hotell och flygbolag. Kunderna styr oss.
Vad är ni mest stolta över när vi summerar 2019?
Att kunderna efterfrågade ett starkare miljöengagemang. Vi bestämde tidigt att vi skulle miljökompensera båda våra kunders flygresor och hotellvistelser. Det var vi först med i Sverige.
Juryn, alltså Sveriges resebyråer, ska bedöma er utifrån tre kategorier: service och support, produktkvalitet och produktutveckling, marknadsföring och branschaktiviteter. Vad tycker ni själva är ert starkaste kort och hur märker era kunder detta?
Vårt starkaste kort är vår produkt. Vi jobbar stenhårt med att välja produkter som våra kunder uppskattar. Det märks tydligast i vår kundnöjdhet. Affärsidén är enkel och har funnits med i sedan starten för 20 år sedan. ”lönsamhet ska uppnås genom nöjda, återkommande kunder”
Vad blir er största utmaning 2020?
Vår största utmaning är och kommer alltid vara att ha supernöjda kunder. Vår kundnöjdhet 2019 var 96,5 procent och målet för 2020 är att den siffran ska upp.
Ses vi på Grand Hôtel den 13 februari 2019?
Absolut!
Biljettpriser 2020
Seminarium samt Gala (1695:- + moms)
Du får, (från kl 15.00) seminarium , gala med prisutdelning, middag med tre glas vin, öl eller alkoholfritt.
Boka din heldagsbiljett HÄR
’
Gala (695:- + moms)
Du får (från kl 18.00), gala med prisutdelning, middag med tre glas vin, öl eller alkoholfritt.
En kommentar