Annons:

Hertz lyfter fram Måns Möller i nästa fas av kampanjen ”För varje resa”

Hertz lyfter fram Måns Möller i nästa fas av kampanjen ”För varje resa”

Hertz fortsätter sin kampanj ”För varje resa” med komikern och skådespelaren Måns Möller som ny profil.

Kampanjen lanserades i våras och lyfter både den konkreta resan – från punkt A till B – och den mer personliga livsresan genom olika människors berättelser. I den nya delen står Möller i centrum, aktuell med sin turné Mitt perfekta liv, en stand up-show som bland annat belönats med Årets Scenshow på Barncancergalan och Det Svenska Humorpriset 2024.

Under turnén reser Möller runt i Sverige i hyrbilar från Hertz.

Kampanjen är framtagen av Hertz egen marknadsavdelning och kommer under hösten att synas på digitala och sociala plattformar, både som köpt och organiskt innehåll.

Comments

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna