Annons:

Annons:

Premium

Så ska Scandic behålla sin första plats i Norden

Travel News fick nyligen en intervju med en av Nordens mäktigaste entreprenör i reseindustrin: Per G.Braathen. Nu publicerar vi den andra del om hotellbranschen i allmänhet och Scandic i synnerhet. Scandics ordförande Per G. Braathen har en tydlig strategi för att hålla konkurrenterna borta och överleva i corona-krisen. - Scandic är extremt kostnadseffektiva. Vi är den bästa operatören. Ingen arbetar mer kostnadseffektivt än vi. Åtminstone med Norden. Downtown Camper är ett bra exempel på detta, säger Per G. Braathen pekar på tävlingscykeln på väggen som han tror kostar 5000 kronor. - Ett konstverk på väggen för 100 000 kronor hade inte gjort mycket för vårt samtal. 

Den första delen av vår intervju med Per G Braathen hittar du här.

Det kommer inom kort en tredje del där han berättar om BRA flyg.

Har du redan Premium? .

Köp Premium och få hela innehållet

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Prenumerera gratis på Travel News fullmatade nyhetsbrev och få senaste nytt från reseindustrin varje vardag senast klockan 8.