Annons:

Här är TUIs nya kampanj som ska locka tillbaka kunderna

Idag går TUIs nya kampanj upp i Sverige och resten av de nordiska länderna. Kampanjen syftar till att hålla drömmarna vid liv och ska inspirera till resande, när än man känner sig redo. ”Jag tror att det är viktigare än någonsin att drömma om resor” säger Lisa Rönnberg marknadschef på TUI. Kampanjen är producerad av Forsman och Bodenfors tillsammans med TUI, enligt ett pressmeddelande.

Idag går TUIs nya kampanj upp i alla fyra nordiska länder. Med kampanjen vill TUI inspirera till resande och hålla drömmarna vid liv. Kampanjens budskap är ”Välkommen till”, med det vill TUI informera om alla de åtgärder man gjort för att skapa förutsättningar för ett tryggt och säkert resande samt berätta att de är redo att ta dig ut på resa idag, nästa semester eller nästa år.

”Vi har lyssnat på våra kunder och vi vet att de vill drömma om att resa igen. Vissa vill åka ut och resa redan nu, somliga om några veckor och andra drömmer om att resa nästa år. Men oavsett när du känner dig redo att resa är vi redo. Att ta dig på semester igen, på ett tryggt och säkert sätt. Jag tror att det är viktigare än någonsin att drömma om resor” Säger Lisa Rönnberg, marknadschef på TUI i ett pressmeddelande.

Kampanjlanseringen föregicks av en film som publicerades i sociala medier och som skulle svara på frågan ”Kan man verkligen ge sig ut och resa igen”.

 

Kommentarer är stängda.