Annons:

Premium

Reseindustrin ökar sina reklaminvesteringar 2021

Travel News Premium skickade en enkät till fem av de marknadschefer inom reseindustrin som anses av affärstidningen Resumé vara Sveriges bästa. Alla har svarat och tre meddelar att deras marknadsföringsbudget kommer att öka 2021. De har ingen klar favorit när det kommer till medieval, men ingen verkar älska radio eller direktreklam. De flesta vill glömma bort 2020 även om det var ett lärorikt år. Vinnare i Resumés tävling blev Lisa Rönnberg, marknadschef TUI Nordic. Vi säger grattis!

Några ord om 2020?

Michael Kapil, marknadschef Ticket: Det kan bara bli bättre.

Claes Pellvik, Head of Advertising & Campaign Ving: Vill helst lägga året bakom mig.

Annica Smith, Nordisk Marknadschef Apollo: Tufft men väldigt lärorikt.

Lisa Rönnberg, marknadschef TUI Nordic: Det gångna året har arbetet med…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium