Annons:

Premium

Här är “nya” Birkas slogan: ”Vardagssmitarnas favoritupplevelse” – vill tävla med ESS Group

Nya Birka Gotland tar in varumärkesbyrån Singular Studios för att skapa kryssningsbolagets nya varumärke och identitet. I arbetet ingår att utveckla en ny position, ny varumärkesplattform, ny visuell identitet och en ny logotyp, enligt ett pressmeddelande. Man har redan en ny slogan: ”vardagssmitarnas favoritupplevelse”.

“Förutom traditionella kryssningsresenärer vill vi också nå helt…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

komoot is searching for a Partnerships & Sales Manager
Sista ansökningsdag:
29 februari 2024
VD till RK Travel Group
Sista ansökningsdag:
3 mars 2024