Annons:

Hon leder TUI:s nya podcast – “vill bredda varumärket”

Podcast-satsningen är en del av TUIs strategiska arbete med att bredda varumärket och inspirera resenärer till att boka alla typer av semesterupplevelser hos reseaktören. Under ledning av programledaren Tove Norström, får lyssnarna följa med på en resa till såväl bekanta som exotiska resmål. 

– Med “Allt som en resa kan vara” vill vi skapa innehåll inte bara för våra kunder utan för vem som helst som drömmer om att resa bort och söker inspiration. Vi tyckte inte riktigt att det fanns en podcast som fungerar som en reseguide så vi beslutade oss för att göra en. Varje avsnitt tar dig till ett nytt resmål och innehåller massa tips och kul anekdoter från resmålet, säger Adam Györki, nordisk kommunikationschef på TUI i ett pressmeddelande.

Lanseringen av podcasten är en del av en större satsning där det forna paketreseföretaget vill visa upp sin breda produktportfölj, för att gå från att vara ett charterbolag till att bli en leverantör av alla typer av semesterupplevelser, med allt från sol-, skid- och cityresor till bokning av hotell, utflykter och biljetter till muséer och andra evenemang. Medverkande gäster är Ann Söderlund, Sanna Lundell, Nadya Grüner, Henrik Brandão Jönsson, Marko ”Markoolio” Lehtosalo, Richard Kylberg, Carolina Gynning och Tal Borenshtein.

Kommentarer är stängda.