Annons:

Premium

Panelen om Visit Swedens nya kampanj, Flix och reklam för semesterresor

Veckans panel: Didrik von Seth, vd SRF, Kajsa Beausang chefredaktör/creative director Joyvoy, Mats Nyblom, vd SRJ(k) AB, Charlotte Holmbergh, Director of Communications and Public Affairs Norwegian, Claes Pellvik, kommunikationschef, Ving/Nordic Leisure Travel Group, Cecilia Saberi, kommunikationschef Hertz Sverige, Lotta Giesenfeld Boman, vd/ägare Sigtunahöjden - Hotell & Konferens, Erik nissen Johansen, creative director och founder Stylt Trampoli AB

Detta borde Visit Sweden göra för att få fler turister att komma till Sverige? (Tipsa gärna om något som DU gillar i vårt avlånga land som kan locka besökare.)

pater noster
Pater Noster har ett hotell som är mitt i havet.

”Visit Sweden gör ett bra jobb att marknadsföra Sverige, men mycket beror också på den svaga krona”

Erik nissen Johansen, creative director och founder Stylt Trampoli AB: Berätta om den lyxen nya lyxen, ytan stillheten och naturen 

Lotta Giesenfeld Boman, vd/ägare Sigtunahöjden – Hotell & Konferens: Marknadsföra ”Meet in Sweden” och stärka Sverigebilden generellt som en stark motkraft till all dålig publicitet (skjutningar, sprängningar mm)

Cecilia Saberi, kommunikationschef Hertz Sverige: Den slutsats vi kan dra från vårt perspektiv i biluthyrningsbranschen är att antalet turister växer stadigt efter pandemin. Det beror säkert på att Visit Sweden gör ett bra jobb att marknadsföra Sverige, men mycket…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

komoot is searching for a Partnerships & Sales Manager
Sista ansökningsdag:
29 februari 2024
VD till RK Travel Group
Sista ansökningsdag:
3 mars 2024
Är du vår nya stjärna? Snart öppnar Scandic Södra Kajen
Sista ansökningsdag:
27 februari 2024