Annons:

Marknadsföring

”På F&B eftersträvar vi alltid kommunikation i världsklass”

Ann Spennare-Bengtsson är projektledare på Forsman Bodenfors som är Visit Swedens nya reklambyrå. Här berättar…

Viking Line är tillbaka i media som annonsör

Färjetrafiken på Östersjön upphörde i stort sett helt efter att covid-19 spred sig i samhället.…

Byråupphandlningen klar: De ska lyfta Visit Sweden

Forsman & Bodenfors, AKQA och Mindshare är tre av de fem byråer som vinner den offentliga byråupphandlingen…

Annica Jansson är tf marknadschef i Norden för VisitBritain

Annica Jansson är marknadschef i Norden för VisitBritain under det närmaste året medan Helena Hansen…

Visit Sweden gör ”recycling” av en tidigare genomförd kampanj

Sveriges marknadsföringsbolag, Visit Sweden, lanserar idag, den 26 november sin nästa, internationella marknadskampanj ”From Sweden…

Visit Sweden väljer reklambyrån Forsman & Bodenfors

Reklambyrån Forsman & Bodenfors blir ny varumärkes- och kommunikationspartner till det statliga marknadsföringsbolaget Visit Sweden…

Marcus Hammarström ny Head of Marketing hos Visit Sweden

Sveriges statliga marknadsföringsbolag, Visit Sweden, fortsätter att förstärka sin organisation inför framtiden och pågående verksamhetsutveckling.…

Här är TUIs nya kampanj som ska locka tillbaka kunderna

Idag går TUIs nya kampanj upp i Sverige och resten av de nordiska länderna. Kampanjen…

Ny kampanj ska lyfta Gotland som året runt-destination

Destination Gotlands nya kampanj ”Dags för en dos Gotland” visar upp vad ön erbjuder som…

TUI satsar på inkluderande turism

TUI:s varumärke förbättrar attityder

TUI är ett av flera resebolag som noterar en vändande trend och förbättrar attityderna till…