Annons:

Marknadsföring

Chatarina Eriksson blir ny vd för Visit Dalarna

Nu är det klart att Chatarina Eriksson från och med den 28 oktober blir ny…

Spoon vinner uppdrag för Finlands ambassad

Under våren gick Finlands ambassad i Stockholm ut i pitch, och i april stod det…

Joyvoy får ny kund: Italien

Italienska Turistbyrån har tecknat avtal med content-, pr, och kommunikationsbyrån Joyvoy Studio för marknaderna Sverige,…

Premium

Visit Sweden vill ha lika mycket som pengar Norge och Danmark

”Vi måste få lika mycket pengar som konkurrenterna”, sade Visit Swedens vd Susanne Andersson Pripp…

Fotoprojektet med Annie Leibovitz ska utveckla begreppet ”all inclusive”

Kryssningsföretaget Celebrity Cruises tar nu ett nytt grepp kring "all inclusive"-begreppet inom reseindustrin när man…

Dubai vill bli ett prisvänligt sommarresmål

Nyligen gästade Dubais turistråd Skandinavien och Finland för att uppdatera sina viktigaste samarbetspartners om senaste…

Premium

Dansk 95-miljonerssatsning på Comeback Copenhagen

Köpenhamn sätter nu igång en kraftfull satsning för en återhämtning i stadens turism. De 68…

Malta får världens första virtuella invånare

Malta har som första land i världen lanserat en virtuell invånare: Marija, som den virtuella…

Premium

“Jag är i världens bästa och enda tänkbara bransch”

Anne Klintfält har nytt jobb. Hon ska hålla i destinationsmarknadsföring av Barbados. Här svarar hon…

Anne Klintfält ska marknadsföra Barbados

Turistrådet för Barbados, Barbados Tourism Marketing Inc., har utsett en ny skandinavisk säljrepresentant - som…