Efter fyra år bryter SAS samarbetet med
Aftonbladet. Från och med den 1 juli blir det istället
Expressen som kommer att ligga som gratis kvällstidning i
passgerarnas sätesfickor på alla Europalinjer.
SAS hävdar att bytet från Aftonbladet till Expressen
sker efter önskemål från passagerarna skriver
Resumé i sin nätupplaga.
Samtidigt väljer SAS också att plocka in Svenska
Dagbladet. Tidigare hade DN ensamrätt i sätena.
Expressen räknar med att öka sin upplaga med upp
till 15 000 exemplar och Svenska Dagbladet med 3 700 ex.
Aftonbladet. Från och med den 1 juli blir det istället
Expressen som kommer att ligga som gratis kvällstidning i
passgerarnas sätesfickor på alla Europalinjer.
SAS hävdar att bytet från Aftonbladet till Expressen
sker efter önskemål från passagerarna skriver
Resumé i sin nätupplaga.
Samtidigt väljer SAS också att plocka in Svenska
Dagbladet. Tidigare hade DN ensamrätt i sätena.
Expressen räknar med att öka sin upplaga med upp
till 15 000 exemplar och Svenska Dagbladet med 3 700 ex.