Annons:

”2019 blir vår onlineupplevelse utan dess like”

Snabbväxande Rolfs flyg och buss kan vinna pris på Grand Travel Awards nästa år. Här svarar vd Emanuel Karlsson på några frågor från Travel News.

Vad är er viktigaste innovation under 2018?

Vi har digitaliserat hela kedjan från planering och inköp fram till kundens uppföljning vid hemkomst. I en nisch med traditionellt mycket handpåläggning är det viktigt att effektivisera så mycket som möjligt för att kunna mäta sig i pris mot online-arrangörer.

 Hisspitchen för att locka till er en ny kund? (Högst tre meningar.)

Inga hotell eller utflykter är på förfrågan utan alla våra produkter är uppbokade och klara. Vårt största värde är vårt varumärke, som är en garant för att vi kommer leverera produkter av hög kvalité till förmånliga priser. En specialistarrangör som inte levererar kvalité blir inte långvarig.

 Juryn, alltså Sveriges resebyråer, ska bedöma er utifrån tre kategorier:

  1. service och support,
  2. produktkvalitet och produktutveckling,
  3. marknadsföring/branschaktiviteter.

Vad tycker ni själva är ert starkaste kort?

Vi är i ständig utveckling och vårt företag ser inte ut som det gjorde för ett år sedan. Då alla punkter är viktiga i att utveckla företaget ser vi oss som vinnare i alla kategorier.

Vilken aspekt kan bli ännu bättre 2019?

Vi kommer att lansera en onlineupplevelse utan dess like.

 Vad är besöksnäringens störst utmaning?

Fortsatt digitalisering

 Ses vi på Grand Hôtel den 14 februari 2019?

Jajamen, det gör vi!

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024