Annons:

Ny kampanj: Smickra en dansk

Den nya kampanjen Kom til Stockholm ska locka danskar och norrmän till huvudstaden. En del av kampanjen kommer att vara en tävling där svenskar ska smickra danskar eller norrmän.

Tävlingen utlyses på Facebook och den svensk som lyckas smickra flest danskar eller norrmän ska utses till hedersambassadör för Danmark eller Norge. Vinnaren ska också få en ny norsk eller dansk stil och användas i kampanjen, bland annat genom att projiceras på Ericsson Globe.
 
Kampanjen är ett gemensamt projekt av VisitSweden, Stockholm Visitors Board, Scandic Hotels och Stockholm Globe Arenas.
 
– Med kampanjen vill vi på ett ödmjukt sätt få våra danska och norska grannar att komma till Stockholm och känna sig hemma här. Detta genom att vi bjuder på oss själva, säger Marcus Hammarström, Area Manager, Stockholm Visitors Board.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024