Annons:

Svensk lyxresesajt köps upp av holländskt dito

Svenska företaget Destly har nu sålts till det holländska företaget Travelbird som båda arbetar inom samma nisch.

Företaget grundades 2011 med affärsidén att erbjuda sina kunder rabatt på exklusiva hotellnätter under lågsäsong.

Initialt kommer det holländska företaget att fortsätta arbeta under samma varumärke och med den befintliga personalen.

– Företaget är vår baby men det här känns ändå rätt. Vårt mål från början var att få bra snurr på verksamheten, nöjda medlemmar och ett positivt kassaflöde. Nu har vi nått dit och vill ta nästa steg. Då var den här affären intressant”, säger Louise Brudö, tidigare VD på Destly till Di.

Kommentarer är stängda.

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024