Annons:

SAS vinner pris för service

SAS är bäst på kundservice bland svenska flygbolag. Bolaget blev vinnare på den årliga  ServiceScoregalan-galan.

Det var på den årliga ServiceScoregalan som SAS på onsdagskvällen vann priset för bästa kundservice i kategorin ”Transporter i luften” före konkurrenterna Norwegian och Malmö Aviation. Det skriver Expressen.

Bakom priset ligger en undersökning av företaget ServiceScore som kartlägger servicen inom olika svenska näringsgrenar. I undersökningen har 3 500 personer runt hela landet svarat på frågor om olika företag och deras service.

– Ett glädjande kvitto på att våra resenärer uppskattar vår service både före, under och efter en resa, säger Annelie Nässén, Global försäljningsdirektör SAS.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024