Annons:

Premium

Analys: Så förändrar Google distributionen av hotell

Under 2022 spenderades mångmiljardbelopp på Googleannonser, vilket fick resesajten Skift att konstatera: ”Google är resebranschens enskilt mest effektiva reklampelare”. Hur förändrar det här distributionen av hotell? Av: Linda Iliste

Google anses allmänt ha slagit konkurrenter som till exempel Tripadvisor…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024