Annons:

Ticket lanserar ny telefonservice

Tickets webbkunder kan be säljare att ringa upp dem inom en minut.

Ticket lanserar en ny funktion på sin sajt. När kunder uppvisar ett osäkert beteende, det vill säga söker efter samma eller olika resmål flera gånger, erbjuds kunden personlig service. Kunder som tackar ja får ett telefonsamtal från Tickets resesäljare inom 60 sekunder.
 
– Allt fler väljer att boka sin resa online och att söka information och vill läsa på om resmålet inför resan. Många kunder vill ha råd från en reseexpert och någon som kan svara på alla frågor innan man kommer till skott och bokar. Med callback-funktionen kombinerar vi internets möjlighet till information med den personliga servicen från våra resesäljare, säger Håkan Andersson, försäljningschef på Ticket.
 
Säljaren kan hjälpa kunden att slutföra köpet eller guida kunden rätt bland hotell och destinationer efter intressen och önskemål.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024