Annons:

Resfeber lanserar ny sajt

Resfeber sjösätter sin nya sajt som har tagit ett år att utforma och bygga. Allt innehåll ska vara anpassat till besökaren.

I december 2012 köpte Resia Resfeber och i maj i fjol rekryterades Krister Bergström från spelindustrin som online-chef. Nu är det dags för Resfeber att lansera sin nya sajt.

Allt innehåll på sajten ska vara anpassat till varje kund.

– Från start till mål har projektet tagit oss tolv månader. Vi började på ett vitt papper, och har lagt grunden med utgångspunkt i kundernas behov och drivkrafter. Vi har gjort mängder av intervjuer. Alla gränssnitt och flöden, all teknik, all sidstruktur och allt innehåll utgår från våra kunder och från hur nätet fungerar, säger Krister Bergström.
– Vi vill göra det lite enklare för våra kunder att hitta sin egen, personliga resa och samtidigt vara i trygga händer. Sajten är byggd utifrån hur internet fungerar och hur vi som konsumenter beter oss på nätet. Alla reseförslag som presenteras är anpassade efter hur kunden söker på nätet, hur man har rest tidigare eller vilka resor man har bokat tidigare. Varje kund möter sitt eget Resfeber, säger Krister Bergström.

Kommentarer är stängda.

Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024