Annons:

Ulrika Liss-Daniels ny mässdirektrör på Svenska Mässan

Som ny ”director of fairs” blir Ulrika Liss-Daniels ansvarig för den övervägande delen av Svenska Mässans mässverksamhet.

Uppdraget innebär att hon får ansvaret för flertalet av koncernens egenproducerade mässor. Ulrika Liss-Daniels har en gedigen erfarenhet inom kommunikation/PR-branschen. Hon kommer närmast från Nilson Group, där hon varit marketing manager för varumärken som Din Sko, Skopunkten och Ecco.
Tidigare har hon bl a varit VD för Valentin & Byhr och vice VD Jerlov Kommunikation. Hon har också hunnit med ett par år som projektledare på Svenskt Näringsliv.

– Jag är övertygad om att Ulrika är rätt person för jobbet. Hon har en bred kompetens och erfarenhet från medieföretag och en bevisad förmåga att driva utvecklings- och förändringsarbeten, säger Carin Kindbom, vd och koncernchef Svenska Mässan.

Ulrika Liss-Daniels tillträder sin nya tjänst den 8 oktober.

Kommentarer är stängda.

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024